Nina L
6.9.2025
eija wallin
Vähän huonosti annostelee
13.3.2025
Hannamari Jääskeläinen
Ihanan tuntuinen, riittoisa ja hyvän tuoksuinen. Todellinen löytö, normi kaupassa monta kymppiä kalliimpi!
30.5.2024



